Tjejhångel...

blev det inget i helgen. Festade med "fel" gäng, inga däri som jag vill pussas på. Saknade min "flickvän" lite, men vi ska ses i veckan. Dock inga pussar, det gör vi bara på fyllan. Det är inget sexuellt, det är bara en sån glädje över att vara vän med henne att jag måste göra något mer än bara ge henne en stor härlig kram. Och hon är pussig av sig, så då har det blivit så.

En av mina tjejkompisar gjorde ett okonventionellt val av sängpartner i helgen. Saken är den att jag inte ens tänkt på henne som en sexuell varelse. Hon är rolig, smart och vacker men jag kan inte alls föreställa mig henne i sängen. Det är inte som att tänka på (hemska tanke) sina föräldrar men det är bara det att, ja, jag vet inte. Kanske att hon är lite för flickig?

Vissa människor kan jag inte tänka mig att ligga med, vissa kan jag inte tänka mig att de ligger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0