Crymaxing

Här sitter jag och är kåt, bara så du vet.

Det var mer än ett tag sen sist, men igår fick jag komma rejält. Jag älskar min pojkvän för hans förmåga att ge mig orgasmer som får mig att både svimma och gråta och bli allmänt utslagen och hysterisk samtidigt. Känslan av att passera en gräns för vad som egentligen är möjligt. Att flyta med i vågorna och släppa taget fullständigt. Han fortsätter efter jag kommit både en och två gånger, efter jag sagt "stopp, det går inte mer". Och det är fantastiskt. När den där sista toppen kommer, som är så intensiv att jag inte längre känner något, jag är bara ett pulserande rött nervknippe. Allt jag kan göra är att låta. Ibland svimmar jag, minns inte de sista sekunderna. Ibland vrålar jag så högt att det skrämmer min pojkvän, han tror han gjort mig illa.

Men det är bara alldeles, alldeles underbart.

Så, mitt tips: låt din partner fortsätta. Tillåt bara en liten, liten paus mellan topparna. Funkar det för dig? Jag är så nyfiken!

Kommentarer
Postat av: MizzE

skönt. då är det inte bara jag som totalt tappar kontakten med verkligheten efter en viss gräns. Fast det har hänt att jag glömmer att andas efteråt, vilket skrämmer både mig och pojken. Annars är det härligt att inte veta om man ska skratta eller gråta och bara vilja krypa ihop i fosterställning mot hans mage. goda grejer

2009-01-30 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0