Älska när man piskas

Börjat smyga in på en metroblogg. De skriver om lite tuffare tag, och visst kittlar det till i mig med. Vi har så mycket att utforska. Leka, busa, mysa, sätta på, älska.

På den bloggen skrev de om skillnaden emellan de tu. Det är lättare att knulla, det är skönt, otvunget, McDonalds-sex. Älska är innerligt, hålla om, långsamt brunchsex. Och när man har sex, är det något lite vardagligt, som inte låter så farligt? Det kan vara vilket som, ett ord man kan använda utan att rodna?

Men när man har kinky sex med massor av kärlek? För jag skulle inte direkt få för mig släpa hem någon från krogen, låta honom binda fast mig och ge mig en omgång. Det kräver ju sitt förhållande att känna sin partner, veta hur hårt, hur mycket den tål, hur länge man kan retas. Kan man säga att man älskar när man drar fram piskan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0