"gråter när vi har sex"

Underbart!

Tjej som mailat aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/karleksex/fragalinn/article3131098.ab), om det är normalt att skratta och gråta okontrollerbart när man har sex. Självklart! Finns väl inget bättre än att bli tillfälligt sinnesförvirrad;)? De kallar det inte "le petit morte" för inget. Ibland har jag faktiskt förlorat medvetandet i någon sekund, min hjärna har i vart fall upphört med all verksamhet. Och efteråt ligger man där och blinkar förvånat.

Tar det aldrig slut på "är jag normal" frågor?

I brittiska Cosmopolitans augustinummer skrev en tjej in som vaxat sig och blivit alldeles förskräckt vid åsynen av sig själv. Ett steg framåt, två steg bak. Men i mitt gratisnummer av Veckorevyn (hittade en kampanj) finns faktiskt fräscha tips, de har en tabell där man kollar av sitt och killens (jo, heteronormativt, så klart) humör och får förslag därefter. Inget som är splitt nytt, men de föreslår tex att man ska smeka sig själv framför sin partner om han är trött -det lär få honom på humör! Så två tummar upp där!

Filmen jag tipsade om tidigare heter förresten Selma och Sophie. Enda porrfilm jag sett som jag vill rekomendera -undrar om jag är svår eller bara har otur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0