December kaos

Jordbävning. Så passande. Alla julentusiaster, vänligen ställ er på rad så jag får slå på er. Jag köper inte att  det är julen som är mysig, inte stressen, för man kan väl inte ha det ena utan det andra? Hur skulle det gå till, köpa julklappar i juni och käka pizza i soffan på julafton? Eh.

December är kaos. Stress. Jag sitter inte ner många minuter i taget, inte sysslolös. Det är uppsats och flytt och jobb och planering och planering som inte kan gå ihop. Det är att sova fyra timmar och sätta sig framför datorn full för att fortsätta på pluggandet.

För man ska ju festa en del. Julfest, glöggmys, adventsfika, födelsedagar, jobbfest. Decemberalkoholist. Jag sitter inte hemma en enda kväll om jag inte vill. Det borde vara förbjud mot att nuppa i mars, för födelsedagar i december är den där sista lilla tuvan som stjälper lasset.

Sex är slösex. Man är ju kåt, men orka. Det är samma princip som med att le, du får lura hjärnan lite. Börja spinna och smeka så blir man snart lagom våt för att kunna ha sex utan att ha något egentligt förspel. Halka in i varandra. Ganska trevligt det med. Utan orgasmer stannar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0