"Sex sätt att slippa sex"

Tidningen Pause var bättre för. Nu är det en tjejtidning men håller, peppar, peppar, fortfarande tillräckligt hög kvalité för att jag ska vilja läsa den. Och de kommer med bra listor som innehåller något nytt till skillnad från vissa andra tidningar. Nej, en rubrik som vi läst förr och fyra ord under gånger tre är inte en okej list.

Så, vad föreslår de?

Ägglossning. De vet att en del killar inte tvekar till sex (i mörker) när vi tjejer har mens. Så vill man dega på soffan föreslås det istället att vi ska skylla på ägglossning. Fertilitet +noll skydd (oops, jag glömde) ska tydligen få en man att slakna och sloka iväg. Bra förslag, förutom att min kära pojkvän vet att man kan glömma ett p-piller och ändå ha sex förutsatt att man tar det senare.

Nästa då?
Svamp. Fungerar utmärkt. Förhoppningsvis räcker det att säga just "svamp". Mindre kul behöva förklara närmre. Nej, det är inte som mens, det är mer vita klumpar som gör att det kliar. Ja, du kan också få det.

Fetischer, extrema dito. Hoppas bara att man inte snubblar över en dold sida...("golden showers? Äskling! Vi är perfekta för varandra!")

Förkylning. Jag kan härmed intyga att överförandet av snor från min överläpp till hans inte är tillräckligt för att stoppa sexet.

Gör research. Hitta en match på tv. Detta är en av få som fungerar, men de kombinerar ju gärna. "Öh, sex i halvlek?"

Somna. Eh, och vad stoppar en kåt påg från att väcka dig? Enormt feminina små ljud som vittnar om din oerhörda utmattning.

http://www.pause.se/2008/12/08/sex-satt-att-slippa-sex/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0