Story of O

I min julklappssäck får det gärna ligga erotiska noveller. Bland annat är jag mycket nyfiken på Story of O. Försökte titta på den igår. Ja. Just det.

Det var ju inte riktigt porr. Kanske erotisk film. Nakna kvinnokroppar men inga manslemmar. Mycket lämnas till fantasin och fantasi behövs. Filmen var gjord på 70-talet, och vi uppskattar kanske inte riktigt samma saker idag. Men den tände mig, åtminstone i början. Men inte så pass att jag ville stänga av och efter ett tag svalnade jag. Den hade kunnat vara något romantiskt att titta på för timida par eller tjejer som inte gillar porr. Men. Den handlar ju om BDSM. Så även om den inte visar själva samlaget, bara hennes min, så är det ganska rejält med bestraffningar, absolut inget för vaniljmänniskor. 

Boken är jag därför rejält nyfiken. För att filmen var lite halvdan, jag anar att boken är hundra gånger bättre. För att jag vill veta mer om denna sfär.

Jag vill ha en hylla full i mitt sovrum med trevlig läsning. Porrfilmer finner jag oftast bara tråkiga, men att läsa... Särskilt innan jag ska somna, så jag kan drömma om det. Göra mina egna bilder och inte bli påtvingad torra Barbies som ooo:ar uttråkat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0