Tentamotivering

Det som faktiskt får mig att skriva en eller två rader:

Sex
Mörk choklad
Popkorn (eller annat salt i nödfall)
Kaffe -i mängder, schocka systemet. (hum, jag kan inte stava!)
Red Bull
Chokladlikör
MSN

Jag hade dessutom aldrig klarat mig utan Wikipedia och Google.

Och så lägger jag en kudde under brösten istället för BH. Finns inget tillfälle man känner sig mer hängig, fet och blek än när man har tenta en mörk vinterdag, sidedish of förkylning.

Och som någon konstaterade, hemmet är aldrig så rent som när det är tenta. Man måste ju göra något "vettigt", kan inte bara slå på tv:n, men om man städar som om man vore Askugen känns det i alla fall inte som om man slösar bort sin dyrbara tentatid. Inte helt.

Visst är det underbart att plugga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0