Unik insikt

Det är tentavecka. Då blir det inte mycket gjort. Hjärnan går på tomgång och kastar desperat ut antenner på Wikipedia och Google efter någon som helst inspiration.

Så jag är lite lat och berättar helt enkelt vad som avklarats i senaste tjejsnacken:

Killen får inte vara för liten. Nu snackar vi fingerstorlek. Man vill inte ha en "är du inne än?" situation.

Behåring: Majoriteten av mina vänninor vill ha en ansad kille. De vill inte ha rakat eftersom det ser ut som ett barn ("liten kuk och inget hår, hallå, pedofilkänsla!"). Men inte full bush heller, utan mitt emellan. Låter knepigt tycker jag, hela tiden hålla det långt nog att inte vara skavande skäggstubb men kort nog att vara snyggt. Jag gillar enkelt.

De gillar inte heller strippor. Det känns för mycket som prostitution. Antingen hade de skämts för killens skull eller, om de tyckt om det, skämts för att de tyckt om det. Själv tycker jag bara att det hade känts skumt. En glänsade, smördrypande kille som åmar sig framför mig. Hade inte vetat var jag ska bli av. Eh, hej på dig du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0