National Orgasm Day

jo, det finns tydligen en sådan, siste augusti. Jag har för avsikt att fira fullt ut, kanske utomhus?

http://www.orgasmsurvey.co.uk/ kan man dagen till ära fylla i vad de säger är världens största undersökning om den kvinnliga orgasmen. Blev lite fundersam på vissa frågor, men vad de är ute efter är att påvisa sambandet mellan kunskap om sin kropp i relation till hur orgasmisk man är. I resultaten de publicerat hittills påpekar de även sambandet mellan vältränade muskler och orgasmer -så kniiip!

Att den sedan är sponsrad av en "pelvic toner" får man väl acceptera. Känns som om vi vet mer om månen än kvinnans kropp...

För övrigt prenumerar jag på Harlot, den brittiska tidningen Scarlets veckobrev. Tidningen kostar 75 himla spänn i Sverige och finns på pressbyrån bredvid porrblaskorna. Ska det föreställa jämnställdhet? Vi får nakna rumpor och heta noveller och det skulle vara lika bra/dåligt som skrevande silikonbrudar? Cosmopolitan är för mjäkigt för mig och när jag senast läste, efter långt uppehåll, hade de blivit ännu sämre. Man fick leta länge och väl efter sextips. Scarlet är inte enastående, men jag älskar sexnoveller och jag tycker om deras fördomsfria inställning, de skriver sakligt och objektivt om allt från bordeller till vaniljsex.

Deras hemsida, http://www.scarletmagazine.co.uk/, uppdateras inte så ofta, men de har recensioner på sexleksaker och, som sagt, noveller.

Även om jag nu fastnat för Alice i underlandet, http://alice-underlandet.blogspot.com/feeds/posts/default. När jag läste förra inlägget funderade jag på att skicka länk till min pojkvän... Önskar jag kunde skriva så. Men samtidigt når den bloggen inte helt upp till mina krav. Jag är kräsen.


Kommentarer
Postat av: bjorn

Det var skillnad på 1600 och 1800-talens kvinnor och de bortskämda fittluder som finns idag

Det blir värre å värre

Vem vill bidra till skattepengar, anställningar eller jobb åt detta patrask?

2008-07-28 @ 21:25:22
Postat av: dentata

öh, va? Hur är "bortskämda blip" relevant i detta sammanhang? Vad är det för fel på dagens kvinnor som vill tillfredställa och bli tillfredsställda? Du borde skaffa en dammråtta. Den ställer inga "krav". Lägre än lägst.

2008-07-28 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0