Porr för par

Veckorrevyn har en lista, http://www.veckorevyn.com/sex-och-karlek/artiklar/2007/porrfarpar/index.xml ).

Vi har inte sett just de filmerna, men har testat andra. Vi är ganska så kräsna, hur kul är det att se andra jucka i omöjliga ställningar i en timme egentligen? Igår laddade jag ner The Good Girl. Precis som det varnades i recensionerna var ljudet uselt, och den var inte så kul egentligen. Började bra men hände inte så mycket. Jo, det knullades, men filmen hade en ironisk ton och det kändes bara konstigt.

Häromveckan hittade jag en annan kortfilm, en svensk, 90-tal. Titeln innehöll två tjejnamn, och givetvis står det stilla i skallen. Jäkligt synd, för den var bra. Vi satte på varandra som kaniner efteråt.

Man vill inte gärna betala för porr, men ska det va så vänder jag mig till http://www.hotmoviesforher.com/ , en sida riktad till tjejer. Deras bibliotek är minst sagt omfattande. Det finns det gamla vanliga, löjliga juckandet, det finns porr för par, och det finns instruktionsvideos.

Och jag älskar SATC. Fan vad bra den är. Get Carried Away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0