det bidde en

Jag har smält. Dubbelt upp.

För övrigt älskar jag sex. Det finns stegräknare, kan det inte finnas orgasmräknare? Fast mer som en seismograf. Som är vattentålig.

Rekordet för flest orgasmer för en kvinna lär ligga runt 150. Känns ju lite som en tävling i äta varmkorv eller paj, beroende på vilken dålig metafor man gillar. Hur stor aptit kan man ha? Och hur mycket glidmedel gick åt? Skavsårsplåster? 

150 i raken för en kvinna, medan vissa inte "kan" få en enda. Jag önskar att det fanns en universallösning, för alla borde få komma så hårt att det blir som ett möte med gud.

Och om jag fått ett alternativt liv hade jag blivit strippa i Vegas, levt hårt, slitit sönder mina knä och ätit upp män. Har gjort min läxa, har inte illusioner om glamour men likväl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0