pedofiler eller kära?

På aftonbladet, http://www.aftonbladet.se/karleksex/fragaeva/article2540153.ab , finns en fråga från en tjej som är 17. Hon har blivit kär i en man som är 30, och hon undrar vad hon ska göra.

När jag läste svaret fanns en bloggkommentar, och den fick tjejen att framstå som inte bara mogen utan även smart, för kommentarerna på den bloggen höll i många fall inte högsta klass. Varför skulle de inte ha något att prata om? Jag kan prata med min äldre släktingar och jag har kompisar mer än tio år äldre än mig, det hade jag även som 17-åring.

Som jag skrev i mitt förra inlägg, har inte tonåringar ångest så det räcker?

Jag hoppas tjejen har en vettig morsa som kan hålla ett vakande öga över henne utan att inkräkta. Det tar ju ett tag innan man klurar ut vad man vill ha. Eller så har hon en jäkla tur och träffar rätt på en gång. Hur som, hoppas hon får utrymme att tänka och inte sitter fast med unge och hus och en kille som kanske inte var så kul om ett par år. Hoppas att han inte är i stadga-sig-stadiet, för jag tycker hon ska leka ett par år till. Men det är bara min åsikt.

Kommentarer
Postat av: Jojje

Pedofiler gillar icke könsmogna individer..
Jag tror de flesta 17åringar är mitt i sin..

2008-05-27 @ 06:21:57
Postat av: Bojje

Som föregående är inne på: pedofili handlar ju om att tända på individer som INTE hunnit hamna i puberteten. För en pedofil är könshår, bröst etc avtändande. Jag är rätt säker på att en 17-årig tjej är helt ointressant för en pedofil.

2008-05-27 @ 08:09:03
Postat av: Anden

Bad Bad,,,its wrong!!

Dåliga ursäkter!!

2008-11-11 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0