schlagerjuckande

Inte konstigt "vi" inte fick bättre poäng. Perelli och schlagersverige tar ju fortfarande det på allvar.

Jag har pms, riktigt jävla arg pms. Stark nog att skrämma mig själv, jag hade kunnat göra mycket irrationella saker och vaknat upp med bakfylleångest större än Himalayas alla berg.

Kvällspostens nätupplaga har en artikel om att raka könet. Moralpanik! Könsjukdomar på helt nya ställen. De citerar en kvinna från en ungdomsmottagning som beskriver de fasor man kan uppleva på grund av rakat kön. Stackars tjejer som hamnar hos henne. Som om det inte kan kännas jobbigt nog gå till gynekolog, kombinerat med tonårsångest och så hon ovanpå allt. "Mjaha, jag ser att du kommer få kondylom i bikinilinjen, kroniska sår på blygdläppen och dessutom, du är ju inte klok som faller för mansförtrycket".

Underbart.

Allt detta tjafs om att se ut som småflicksutseende. Jag känner mig inte som en Lolita, däremot känner jag mycket mer utan behåring. Så ska jag vara sansad och bara skaka på huvudet åt löjliga argument eller ska jag också börja yra? Eftersom jag får galna orgasmer när jag är nyrakad kanske en konspirationsteori om hur det hotar mäns makt kanske passar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0