Välkommen till min nya blogg!

Jag är bekvämt lat och jag tänker inte försöka locka hit besökare. För jag har världens kontrollbehov och jag vill känna mig anonym. Heller oläst än igenkänd. Eller.

Insåg för en halv minut sedan att  jag vill läsa mer om kärlek. Jag kan lära mig allt om sex och jag kan ofta en del mer än mina kompisar -sex är roligt och jag är vetgirig. Men kärlek. Att älska, bli älskad. Det påstås att de flesta vill vara normala. Jag är inte som alla andra men visst har jag också det där perversa och lite neurotiska behovet av att jämnföra mig med andra. Och jag har ingen guide för kärlek.

Och nånstans i alltihopa försvann "vanilj"sex. Jag vet inte om jag gör nåt bra eller dåligt när jag berättar för kompisar om mina äventyr i sängen. Man berättar ju om det galna, men samtidigt vill jag inte få det att låta som om det är något fel på missionären. Den är ju underbar den med! Jag vill få mina kompisar att våga mer, bli nyfikna och komma i kontakt med sina kroppar -men jag vill inte att få dem att känna sig tråkiga.

Men kärlek som sagt. Relationer. Och inte bara fånighets-stadiet när folk kräks av parets närvaro utan allt som kommer senare. Och som ser lika olika ut som stjärnorna på himlen, men även de har saker gemensamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0