41 svar på "mig".

Nä, jag slutar aldrig ta tester på nätet.
Nu har jag fått en "diagnos" på min personlighetstyp. Och det stämmer väldigt väl. Förutom  "Tystlåtna, idealistiska tänkare". Nog första gången någon kallat mig tyst. Under hela mitt liv har jag blivit kallad blyg hela två (2) gånger.

Jag lär vara extremt lojal också. Och det kan stämma, men jag är lika extrem när jag känner mig sviken.  Vilket hänger ihop med nästa påstående, "Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas". Jag kan sätta mig på tvären, ordentligt, men bara när jag upplever det som av vikt för just något grundläggande i mitt liv. Och då kan både jobb och vänner ryka med.

Om jag är begåvad skribent låter jag vara osagt. Jag är en av dem som skriver väl enbart när livet trillar ihop. Då blir det asketiska dikter med mycket symbolik om tragik. Rimmar för att skriva dåligt. Hah!

41 frågor. Ganska så intressant.

http://se.41q.com/typ.41q?p=24684234 , ifall någon skulle vilja testa själva och se vilka yrken de borde satsa på.

Roligare än så blir det inte idag. Trött och oinspirerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0