nakna snöänglar vill jag göra

Fick en lång lista. Och jag indulgar väl lite, men inte allt.

Saken är den att jag har väääldigt svårt välja favoriter. Dels har jag ett kort minne, dels tar jag in mycket. Jag är tvilling, även om jag inte tror på astrologi per se så stämmer mycket in på mig. Och jag vill som sagt vara ganska så anonym, för att kunna känna mig fri (vaddå tjatig). Så, vad blev kvar?

lycklig-mer än någonsin tidigare. Med risk att låta newage-ig så är vi ansvariga för vår egen lycka.
favorit uteställe- Jag är en Möllantös. Billig öl, bra beat.
Sexpartners-Inte så många som man skulle kunna tro 
Kändis du vill vara- Angelina Jolie så klart. Fast med rejält mycket färre ungar
kändis du vill vara med- Just nu -George Clooney
bästa barndoms minne- springa runt näck i solen efter ett bad-började tidigt...
ska du bli när du blir stor- ja, inte ska jag bli större!

Och nu tio snabba!!!

Öl eller Vin
Disco eller Pub
Hår eller Rakad
Stek eller majs
mörka eller blonda
ps3 eller xbox360
bok eller film
bio eller mys i soffan
grekland eller spanien
smart eller stark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0