Proudly Presents

O! Jag har läsare, så trevligt!
Fått ett par frågor. Vem är jag? Hemlig! Men jag har väl redan avslöjat några saker: Jag pluggar i Malmö, jag är i 20-årsåldern och har en fantastisk pojkvän. Han är den förste som lockat fram min inre nymf. Män har alltid sniffat runt mig och en del har undrat om jag inte är ganska vild? Men ingen har lyckats locka fram mitt rätta jag förrän nu. Och jo, jag är en kåt jävel som kan sluka dig levande om du inte ser upp.

Har inte testat trekant, men förekommer i mina fantasier, med en extra tjej. Dock har jag den småkomiska förmågan att fastna i detaljer, jag är praktiskt lagd och mina fantasier kan lätt sluta med att någon trillar ur sängen.

Håller fast vid att "i ett förhållande med bra sexliv utgör det 10% men om sexet inte funkar är det 90% av relationen". Detta har jag bittert fått erfara i tidigare förhållanden. Jag ser sex som ett grundläggande hehov och gör gärna en halvdan jämförelse med mat. Alla vill äta. Vi har olika smaker, olika favoriträtter, lockas av olika kök. Och det borde inte vara så konstigt snacka om sex. Fick frågan om man kan snacka ihjäl sex? Kanske, kanske inte. När vi berättar om en fantastisk restaurangupplevelse går vi knappast in på vilka ingredienser maten hade.

Men jag har vänner som inte delar min uppfattning och börjar flacka med blicken när jag säger "vi hade så jäkla kul igår". Därför har jag en blogg, för att få ur mig vad fasen jag än klurar på. Anonymt, så anonymt, inte ens min älskade vet, för jag vill känna mig obehindrad.

Kommentarer
Postat av: Anden

Ha ha ha....

sex=mat, du e ju allt lite locko. Men vist kul att läsa.

Förstod ju dock inte riktigt varför du väljer att inte berätta för din sk fantastiska pojkvänn? Är han av den svartsjuka typen?

Men du ärligt, känner du dig verkligen som en nymf?

Eller är det liksom sk intressant reklam ds.

Du..du lär nog höra av mig lite oftare om det dig inte stör. Ha det så gott...





2008-11-10 @ 22:46:20
Postat av: dentata

Det beror ju förstås på vad man menar...men när jag tänker på ordet glider jag in på mytologin, ett lekfullt andeväsen som förför men även kan vara farligt. Jag älskar livet ochjag tänker alldeles för mycket på sex men jag är inte så ofarlig som jag verkar. Lättgående person med dräpande repliker, om det makes sense?

Att jag inte berättar för min pojkvän är av samma anledning som jag inte berättar för mina vänner: bloggen är ett andningshål, saker mittemellan dagbok och offentligt.

Du är välkommen!

2008-11-11 @ 14:51:37
Postat av: Anden

Då får jag börja kalla mig för en Satyr! ;)



Jag har inte precis läst igenom alla dina inlägg, vilket jag inte heller lär göra.



Men av det jag läst (typ 4) så skulle jag vilja pröva göra en 'profiling'



here go!



Du pluggar i malmö, vilket gör att du mest troligt bor utanför, inte norr om, utan söder om. typ svedala eller trelleborg.

Du pluggar säkert till lärare eller socionom.

Du har ett äldre syskon, som inte är hel syskon.

Du lyssnar på nrj eller voice, eller en blandning mellan slager och RnB.

Du har säkert legat med ca 10-12 killar. Var på kanske 6-8 var inget seriöst med.

Du har en okej figur, men självklart är du inte riktigt nöjd. Du är säkert intimt rakad, dock lämnar du en sött tuss, men ibland ryker den också.

Du färgar säkert ditt hår relativt ofta, och just nu har du ljusa slinger. och du är inte blå eller brun ögd, utan mer grön ögd.......

Du är också väldigt nyfiken på vem som skriver till dig, så nå!!!

har jag en massa rätt eller har jag tittat på csi för mycket...................mvh satyren



2008-11-12 @ 00:13:28
Postat av: dentata

hum, två rätt...Vilket jag är väldigt nöjd med.

2008-11-13 @ 15:00:48
Postat av: Anden

;/ Hmmm.

2008-11-13 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0