Gloves are ON!

Får tacka för inspiration, vilket jag även gjorde på Ormen i Paradisets blogg. De har haft ett par inlägg med skinnhandskar, vilket jag tyckte såg sexigt ut. Så vi testade och hello! works like magic!

Vissa omgångar blir rejält bättre än andra. Många slags sex. Detta blev den sorten som illustreras med fyrverkerier på TV. Flera omgångar. Ligger bredvid varandra i sängen, utmattade men fortfaranden kåta. Den bästa sortens sex. När man bara måste. Krama ut varenda orgasm. Bli pömsig.

Skinnhandskar. Till lite av varje i förspelet. Det kändes porrigt. Jag tyckte om både känslan och doften. Nästa gång de används kommer de med ett minne. Trevligt att veta att han (hoppas jag!) kommer tänka på mig var gång han ska ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0