Trekanter

Ämnet kom upp i helgen. Jag har en deltagare klar i huvudet, men inte min pojkvän... Aldrig säga aldrig, men jag tror aldrig det kommer hända. För som vi diskuterade, det hade känts konstigt se sin partner med någon annan. Två andra människor är bra, till och med två vänner men inte med en pojkvän. Vem vet hur man reagerar när man väl är i situationen. Klart att man kan, och ska, prata i förväg, diskutera "regler" och så vidare, men det är en helt annan sak när det väl händer.

Samma sak vad man än testar. Men det känns lite knepigare när det är en till involverad. Är det du och jag som testar känns det lättare säga "whoo, stopp". Man ska kunna säga stopp, men det finns ju alltid en risk att den andre blir sårad eller lite frustrerad. En tredje part gör det bara lite rörigare. Sex är intimimt men man kanske inte hade tänkt vara intim nog att avslöja sitt förhållandes mekanik.

Eller så är det bara jag.

Kommentarer
Postat av: Anden

Jag då....?

2008-11-16 @ 17:29:34
Postat av: anden

Okej, kanske ska jag inte bjuda in mig själv riktigt ännu... ;)

Men vill bara säga, att du gör mig väldigt intreserad utav dig...



2008-11-17 @ 08:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0