tyst men dödlig

Inspirerad av Adam och Evas bilder, http://ormeniparadiset.blogspot.com/, införskaffade jag rep häromveckan. Då min älskade inte känner till min blogg blev det inte heller några bilder. Nästa gång får han ögonbindel...

Vi är inte heller så avancerade, men det är roligt testa grejer. Egentligen var vi båda för trötta för sex, men han retade mig, utmanade mig, så jag blev tvungen straffa honom. Först band jag fast honom och lät honom försöka komma loss. Log nöjt, rättade till lite grejer.

Jag drog ut på sexet, utnyttjade hans kropp. Men allt fick handla om hans njutning. Jag älskar att se män komma! Han kom i omgångar, vred sig som en mask på kroken. Älskar ansiktsutrycken.

Givetvis kom jag också, det är ganska oundvikligt. Men denna gång hittade jag en "ny" orgasm, tyst men dödlig. Den var inte explosiv, snarare enbart som en varm våg som bestämt fyllde min kropp.

Mm, det får göras om. Jag ska genast tillskanska mig information.

Kommentarer
Postat av: Eva & Adam

Roligt att vi kunde inspirera er till lite härliga bondagelekar, underbart!

Vill du var med i våran tävling skulle det vara underbart roligt :)

Ha en trevlig kväll!

2008-11-07 @ 19:35:01
URL: http://ormeniparadiset.blogspot.com
Postat av: Anden

Hej på dig, har precis börjat läsa din blogg.

Är nyfiken på dig lite mer. Kan du inte berätta lite om dig?

2008-11-08 @ 08:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0