Du är vad du äter -kuk

Ser alltid till att ha något fett när jag ser Du är Vad du Äter. Chips, choklad eller popkorn. Popkorn är i och för sig hyfsat nyttigt.

Du är vad du äter. Sperma? Hehe. Älskar att suga kuk. Om det trillar in någon med dylikt påhäng, hur generösa är ni med komplimanger? För var man som jag sugit av har sagt att det var det bästa i deras liv. Deras bästa någonsin. Inte efter varje gång, men ett par gånger per man. Fan, du har överträffat dig själv.

Jag kommer ihåg hur jag läste en erotisk novell i...vad heter den...jo, Darling! Älskade Darling som gav mig girlpower! Anyhow, jag läste om en tjej som var så jävla nöjd med att suga. Att hon var drottningen. Detta var ett par år innan jag ens gick i närheten av en kille (ingen ville ha mig, suckers), men jag minns hur det illade till i mig. Jag kände igen mig och jag visste att jag skulle tycka om det.

Under årens lopp har jag läst vad jag hittat (dags att leta en runda igen) och jag har upplyst och informerat vänner. Men det var ett tag sedan. Och jag har inte gett särskilt mycket på sistone heller. Men det är en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0