Trysexual? Bisexuell? Light.

Det har hänt att folk ifrågasatt vad jag "är". Men eftersom de inte gör det rakt ut får jag aldrig svara något i stil med  "etiketter är förlegade". För jag är straight. Väl? Min åsikt är att ett par läppar inte i sig har ett kön. Så att hångla med någon av samma kön gör mig inte gay. Att tycka det är kul, till och med lite hett. Inte bi. Att alltid föredra pojkar. Men hur kan man veta utan att testa?

Om jag aldrig kunnat tänka mig knulla med en tjej, men det nu har dykt upp en? Fylleförvirring eller fylleclarity? Skillnad mellan fantasi och verklighet. Är det konstigt att ibland sakna ett par bröst när jag håller om min pojkvän?

Ibland kan det bli knepigt när man har ett så jäkla öppet förhållande. Öppet som i kommunikation och tillit. Jag har sett min pojkvän bli upphånglad av sin killkompis. För honom är det (så vitt jag vet) enbart en fyllegrej. Men det var det ju för mig med.

Men det viktigaste är att det är honom jag vill ligga med IRL och dela mitt liv med. Det är härligt, härligt kunna utforska men farligt, farligt. Och vad spelar det väl för roll vad jag "är" så länge jag är nöjd? Sexualitet är flytande och så länge jag har lust finns inget att klaga över.


Kommentarer
Postat av: bi boy

testat en threesome med en bi boy?

2008-11-08 @ 08:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0