Låt den rätte komma in

Om ändå jag känt en vampyr när jag gick i skolan. Eller någon som sa åt mig att slå tillbaka, hårdare än du vågar.



Vilken helg. Mycket sex. Har haft en period med lite, ingen lust, ingen ork. Har som mest känt för att peta lite på min pojkvän. Du, kan du inte bara sätta på mig? Utan att jag gör nåt? Här, hopp in! Jag tror jag är ganska lat i sängen. Jag tycker om att prata, att retas, egga. Viska fantasier med min allra mest förföriska röst. Lägga mig i rätt position. Jag är kroppsmedveten. Att behålla kläder på snarare än underkläder. Och ofta brukar det kåta upp både mig och honom så vi kastar oss över varandra, men icke så på ett tag.

Men i helgen! Mängder av sex! Det är lite som att träna. När man väl kommer igång och får kicken vill man ha mer, mer, mer!

Jag älskar lukten av sex. Jag älskar att sex har en lukt. Svett, kön, glädje, kåthet. Det är tungt  och förbjudet. Uppenbart vad som skett för utomstående om de skulle råka kliva in innan man hunnit vädra. Det är underbart somna utmattad och lyfta på täcker när man vaknar. Jag tycker om lukten av kuk och av mitt eget kön. Det finns ingen vardag i lukten av sex, inte när man haft en riktigt bra omgång. Hur doften av kroppar blandar sig. Alldeles egen kemi.

Vätskor. Inte heller helt fel. Jag älskar att komma (jo, tjejer kommer också). Man tittar ner eller känner med handen och vet att det där, det är inte bara sperma. En del måste ha kommit från mig också. Det är som om jag är en svamp. Ibland känns det som om det rinner ut ur mig i timmar efteråt.

Sex. Alldeles, alldeles underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0