wordle.net



Andra kommer väl ganska mycket?
Aftonnbladet? Fine, jag fiskar besökare;)
Och så jädra viktigt är inte MAH heller.

För övrigt känner jag mig väldigt snygg, fick ett uppskattande "oo" på stan idag och de senaste två rundorna på krogen fastnade en kille med blicken i min urringning. Jag tog inte illa upp eftersom det var ganska komiskt, han såg bokstavligen talat hypnotiserad ut. Funderar på kortkort imorrn, men kommer väl exponera mig. Pojkvännen som förkläde fast bakom?

Väntar otåligt på grejer från Ebay...
Måste sexleksaker vara så dyra? Slängde en grej häromdagen, ring som satt för hårt (jag klagar inte...) och till det en liten vibrator som gått sönder. Inte så dyrt, strax över hundralappen, men irriterande. Är ju inte som att man kan gå in i provbåset och testa. Köpa, testa, köpa, testa. MIn pojkvän är rolig, han vill ut så snabbt som möjligt och då gäller det att bestämma sig.

När jag blir rik ska jag fylla en garderob med utvalda favoriter. Jag shoppar skor och dildos. To each his own. Och jag vill ha en gunga! Och en strippstång på en liten scen! Och en säng med gavel och bra möjligheter att sätta fast varandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0