Hjärntvättad

Om man kunde sätta en mikrofon till mitt huvud skulle man förmodligen få huvudvärk

"Om jag kanske skulle satsa på en akademisk karriär. Gud va bra det låter, "akademisk karriär", sitta o forska"
"Jag kräker om jag så mycket som tittar på kurlitt.  Jag ooorkar inte skriva uppsats"
"Men jag pallar inte jobba kvar på mitt x jobb"
"Jag har inte sökt jobb på över en vecka"
"Jag vill måla om hallen"
"När kan jag skaffa barn?"
"Skaffa barn?! Är du galen?! Inget ska få förstöra min vackra fitta"
"O, inredningsprogram... Ser inte så farligt ut spika upp gipsväggar och måla och göra fint"
"Är du galen?!"
"Jag kräks på gipsväggar och fan vad dyrt det är"
"Jag har inte sökt jobb på en vecka"
"Men hon sa att det inte var såå farligt föda"
"Jag har en trång vagina. I'd like to keep it like that"
"Kanske måla om hallen?"
"Lönt tönt"
"Det var ju en riktigt snygg brudklänning jag såg. Lite cool, lite annorlunda. Kort. Sommarbröllop, mmm"
"Ska du ha stryk?"

Kära lilla krumelur jag vill aldrig bliva stur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0