Kåt...

Jag är lite uttråkad och oinspirerad. Det händer inget, inget nytt. Vilket inte är nytt i sig. Det har förts samma debatter med samma argument länge. Kvällstidningar publicerar bara nya varianter på samma tema, pseudovetenskapliga i bästa fall. Tjejtidningar kommer med allmänt känd fakta såsom att killar gillar blowjobs och hur man gör missionären med en twist.

Lite nytt är dock att vi inte blir mördade med Alla Hjärtans reklam. Den är i mitt tycke ganska diskret i år, men så har jag också suttit instängd hemma ett tag med plugg. Kanske därför jag är lite bitter...

Men det händer ju fan inget!

Därför, och för att min bok började ta slut, surfade jag istället efter erotiska noveller och dylikt. In på Vertigos hemsida, grymt sugen på köpa deras paket med klassiker. Dock är jag student och paketet hade satt stopp för alla andra utsvävningar under en månad. Så det fick bli en bok, och jag kommer knappt ihåg vilken... de Sade...

Detta surfande i sin tur gjorde mig kåt. Hamnade på någon författares hemsida med utdrag ur hans/hennes bok. Oh boy. Vi har gäster. Jag "pluggar" och får därför gömma mig i arbetsrummet. Men vad jag verkligen vill är att krypa ut naken i vardagsrummet och berätta vilken stygg flicka jag är.... Och inte hjälper det att tänka på saken heller...

Hum, Foucault var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0