Kurvor...

Klumpesnusk lottar ut en söt liten leksak på sin blogg. För att delta ska man nämna det i sin blogg. Lustigt nog hade jag ändå tänkt nämna den bloggen. För. Jag har upptäckt en viss fascination hos mig själv den senaste tiden för lite rundare tjejer. En dag när jag stod och väntade fick jag syn på en rund vad. Resten av tjejen minns jag inte, men hennes strumpbyxeklädda vad var trevligt småsexig.

Tidigare uppskattade jag petite tjejer, små kvinnliga varelser. Nu tycker jag det är trevligt med kurvor. Jag måtte blivit påverkad av Klumpesnusk... Eller så var det den där gången när jag fick ett par stora bröst tryckta mot mig... Enda gången jag fysiskt tänt på en tjej. Trevlig liten upplevelse.

Men det måste ändå vara fast, slappt och hängande hull är det värsta jag vet, på båda könen. Jag är en otroligt kräsen kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0