lycklig hora/Lycklig singel

Amelia Adamo, wtf? Slösurfar, hittar en artikel på en kvällsblaskas hemsida som säger att "myten" om den lyckliga singeln är ungefär lika sann som den om den lyckliga horan. Tur jag inte äter/dricker nåt, för jag börjar genast fräsa och morra (att jag orkar).

Hon säger att singlar lurar sig själva, att alla människor egentligen vill ha en relation. Seriöst? Var fick du det ifrån? Driver hon en "bättre förr" tes? För det köper jag inte.

Grattis, hon är en framgångsrik människa. Grattis, hon fick Veckorevyn att överleva (en sann insats för mänskligheten!). Grattis, hon har ett eget TV program. Grattis, hon irriterar mig utav helvete.

Däremot älskar jag Lisa Magnusson: "Nästa nummer av Amelia, ute nu: Så slickar du din mans anus på skönast möjliga vis! Blir inte din tunga riktigt jävla brun så gör du fel. PLUS: BANTA MED BLOMKÅL! "

Tillbaka till de Sade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0