Ofrivilligt offentligt sex

Hoppsan hejsan. Vi köpte inte gardiner på IKEA eftersom "det kan vi ta senare". Och därför såg vår granne mig in action. Jag red min pojkvän, tittar upp och ut genom fönstret och i exakt samma ögonblick tittar vår granne ut genom sitt fönster.

Jag kan säga som så, det är svårt att ducka när man har kuk i sig. Vill ju inte orsaka skador. Så jag gjorde någon ormliknande rörelse lite åt sidan och fick avsluta på annat vis.

Tydligen är offentligt sex inte för mig, för min fitta frös till och blev torr och stel. Tycker gott hon kan bjuda på sig själv.

Och för övrigt kom vi fram till att vi nog aldrig kan klaga på att grannarna spelar för hög musik. Jag överröstar den lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0