Sex med bil

Men, men, men, wtf?! Kanal 5, denna underbara, outsinliga källa av udda dokumentär. Denna kväll var det om män som älskar sina bilar. Givetvis var jag tvungen att googla ämnet. Första träffen: instruktioner. Avgasröret är bilens anus. Det är detta man har sex med, men man ska se upp för vassa kanter! Och aldrig ha sex när bilen varit igång.

Bland bildresultaten fångades mitt öga av en bild på en man i korsett som hade sex just med avgasröret.

Det finns inte en chans i världen att jag kan tycka detta känns "normalt". Detta är way beyond freaky. Dessutom var inga av männen i dokumentären heta killar som tjejerna svärmar kring. Åtminstone inte de tjejer jag känner. Detta uppfyller ju bara fördomar. Finns det en socialt anpassad modellsnygg och sexig mechrofil där ute? Eller bara en Svensson? Undrar om det hade känts konstigare. "Hej, jag heter Dan, jag är lärare, jag skilde mig från min fru och bor idag med mina två barn och min underbara, sexiga, yngre bil"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0