Has it come to that?

När jag väl kommit förbi min kåtaste fjortisperiod tyckte jag att porr mestadels var tråkigt, billig, tacky. Mycket höga krav. Mycket få filmer som tänt mig.

Idag fick jag dock låna en film som var allt detta och ändå fyllde sitt syfte. Den var från åttiotalet vilket märktes i ljus, frisyr och det sensuella insmörjandet av en bröstvårta med banan(!). Det var "parvänlig" mjukporr och här sitter jag, alldeles uttömd. Vi knullade skiten ur varandra, jag kunde knappt sitta kvar på min pojkvän mot slutet, förlorade all uppfattning om tid och rum. En orgasm efter en annan, kraftiga sådana så att varje nerv i min kropp stod i givakt.

Till mitt försvar vill jag dock säga att vi somnat utmattade utan sex de senaste kvällarna. Vi stängde av filmen för att skapa egen porr efter tio minuter. Den hjälpte oss få tummen loss, om inget annat...


Kommentarer
Postat av: Peter Ingestad

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4121262.ab



Här har vi en viss kontrast till de inhemska snaskputtarna, som nog inte duger mycket till, vare sig i sängen eller på gatan.



Forskning visar drastiskt sjunkande testosteronnivåer hos amerikanska och danska män. Det är säkert likadant i Sverige. När man glor på porr stup i ett blir det tyvärr så där.

2009-01-06 @ 02:34:50
URL: http://kraxpelax.blogspot.com/
Postat av: MizzE

och namnet på filmen? så att vi andra kan få oss en skjuts ut ur slentrianen ;)

2009-01-30 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0