Hemmanudist

Finns det något sexigare än att se sin sambo huka naken bredvid kattlådan, grävandes efter klumpar? Ibland ska man nog ha kläder på, även när man är hemma.

Jag är hemmanudist. Vårt köksfönster passar också bäst naket, men för grannarnas skull får jag väl sätta upp något. Alltsedan jag flyttade hemifrån har jag bott i dåligt insynskyddade lägenheter och därför har både tyska turister och grannungar råkat få se mina tillgångar. Tur man är snygg naken...

En nackdel med att bo i staden är att inte nog med att man inte har en skyddad gräsmatta, man måste dessutom ha skor på sig överallt! The horror! Jag älskar att gå barfota och har rejält härdade fotsulor, häftstift gör inte ont, känns bara konstigt.

Naken utan en tråd på kroppen! Vill jag vara!

Jag har nog nämnt det innan, men en kompis och jag diskuterade om det inte var så att avtäckta kvinnobröst var accepterat någon gång på 80talet. Och nej, alla kanske inte är estetiskt tilltalande men smaken är som baken. Vi kan inte censurera klädstilar och på liknande sätt borde vi inte heller argumentera mot nakna bröst med att säga att vissa är fula. Varför är formen på kroppen mer stötande än stilen på kläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0