Jag är bara SÅÅ bra!!!

Nu så! Jag har klämt till med ett A på b-uppsatsen och det är grädden på moset. För jag hade redan blivit av med julfluffet på magen (det där som egentligen är kompakt fett, men låter så otrevligt), jag har fantastiska vänner, tid att läsa icke-studie relaterade böcker, en idé till nästa uppsats, en underbar pojkvän, underbara vänner... Jag måste dra efter andan...min egen förträfflighet!

Men fan vad man slitit! 14timmars arbetsdagar och helg? Vad är det? Jaha, var det jul nu, jamen, jag måste ju bearbeta mitt terori kapitel...

Nä, nu får jag ett par lugna dagar, då det ska ätas, skålas och njutas av livet. Jag släpade hem en hög från bibblan redan tidigare i veckan, jag har varit hos torteraren (läs: vaxning, och nej, gjorde inte ont), jag känner mig fräsch, fri och het. I'm gonna rock this town (and so forth). Det ska has sex som aldrig förr, hela bygget ska gunga med!


Ha en grym helg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0