jippie! jag är kåt!

Det har varit ett par allmänt sega veckor, inte för att jag är seg utan för att jag har så in i h e mycket att göra. En stor förändring i livet kombinerat med tidigare nämnd stress gjorde inte gott för min libido. Men så! Kåthet! Idag vaknade jag upp med en pirrande känsla mellan benen och jag började jucka och åla mig mot min pojkvän genom täcket. Nu är han visserligen iväg och handlar bakismat (prioritera rätt!) men sen...

Han behöver dessutom straffas, tycker inte han har uppfört sig på sistone. För många rutinknull. Han ska ägna mig mycket uppmärksamhet och förföra mig långt innan vi kommit in i sovrummet!

Detta har han inte gjort och följdaktligen måste han straffas. Så medan han är borta tänker jag ut sätt att binda fast honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0