Sex i varje rum -eller?

Alla går vi runt med fåniga drömmar. Min handlade om att ha sex på varenda centimeter av lägenheten när jag blev sambo. Och sedan levde de lyckliga... Fast... Jul, nyår, plugg, jobb och själva flytten har förvandlat två sexiga varelser till två hålögda monster. Det blir sex men det är fortfarande i sängen. Man kan inte ens komma in i ett  av rummen och akrobatiska övningar är ingen sugen på.

Jag sitter till och med med kläderna på, fast det är för att vi ska ha besök. Och vi hade sex här innan vi flyttade in. Vi rörde oss mellan nästan alla rummen och om någon granne tittade hitåt....

Så inte helt fel men inte helt rätt just nu. Det är en viss omställning för två mycket självständiga människor att flytta ihop. Imorse fick jag dock komma ordentligt. Hämnas lite på grannen med den enformiga musiksmaken;) Hoppas vi får ett par lediga morgnar snart så vi kan vakna pigga och kåta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0