tvinga sig till sex

Så. Äntligen. En del stress även denna helg, men om jag bara lyckas muta min hjärna är det lugnt idag. "Det är väl det som kallas bli vuxen" sa en kompis till mig. Jag har aldrig bett om att bli vuxen.

Men god mat, öl, filmer och sex har fått mig att spinna som en katt. Framförallt sex. Varför "tvingar" man inte sig till att ha sex lite oftare? Nä, älskling, jag är trött ikväll... Oj, ett diskberg som måste klaras av....Ska bara skriva klart den här tentafrågan också...

Skärpning! Sex är så fantastiskt avslappnande. Disken kommer inte förvandlas till något monster och man sover bättre och vaknar med en fräsch hjärna efteråt. Och det behöver inte vara särskilt ansträngande. Antingen man är nykär och det blir blött i trosorna vid blotta tanken på ens åtrådda eller lite mer etablerade och vet vilka knappar man ska trycka på.

Man kan ju börja med att hångla. Långt, skönt slött soffhångel. Bara ge upp och ge sig hän så brukar det hända grejer i byxorna...

Förstås så förutsätter allt ovan att man har en partner. Men lite sambohjärntvättad får jag vara, ibland får singlarna glömmas bort;)

Kommentarer
Postat av: good morning terrorism

jag har tänkt på det där. ibland visar det sig faktiskt vara en bra idé att tänka en gång till när man säger att man inte har lust. och då menar jag att man inte ska tänka en gång till för sin partners skull (det kan man naturligtvis göra om man tycker att det är nyttigt), utan för sin egen skull.



jag fungerar i alla fall bäst om jag har sex regelbundet. så, för min egen vinnings skull borde jag ha sex oftare. och det innebär ibland att jag får tänka om en och två gånger.

2009-01-14 @ 14:42:19
URL: http://terrorism.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0